[TheQoo] Yuri's comment on Tiffany's insta today that perfectly shows their characters.

Saturday 10 July 2021

[TheQoo] Yuri's comment on Tiffany's insta today that perfectly shows their characters.


Yuri: Woah Fany, the clothes, the puppy and the weather they're all pretty.
Tiffany: That was the day we met.....

Yuri who forgot that it was the day they met and Tiffany who is upset about it

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[Link] (25,865 views)

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋYuri-ya pleaseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBut she's seriously pretty though. Lovely.

-Ah fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yuriㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ meanwhile Tiffany is so so pretty.

-I can already imagine that emoji expression on Tiffanyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yuri-yaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yuri is seriously fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yuri is just Yuriㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Tiffany must've been dumbfoundedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Seriously Yuriㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she's still the sameㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah seriously they're both still the same as ever.

-Kwon Yuriㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-It's even funnier because of their profile picturesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Yuri's profile picture is so cuteㅋㅋㅋㅋ

-That is so Yuri and Tiffany likeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-These two are still the same as they debuted ah the memories

-Ah seriously their characters are so consistentㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I freaking love the Yuri and Tiffany combinationㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Kwon Yuri just did a Kwon Yuriㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ