[TheQoo] SNSD on Amazing Saturday.

Saturday 6 August 2022

[TheQoo] SNSD on Amazing Saturday.


A variety show that had a legendary episode today.



SNSD's Amazing Saturday episode was fcking funny todayㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[Link] (38,623 views)

-I watched while cryingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Soshi are seriously fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I laughed like crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Seriously legendary.
-Fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I seriously watched today's episode while fcking laughing so muchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-YoonA is seriously crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Fcking legendaryㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-It was fcking crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Soshi are seriously so goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Its been a while since i watched a show live and i seriously didn't stop laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I ended up crying from laughterㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Seriously fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-It was legendaryㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I fcking love variety Soshi.
-It was fcking funny for realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I laughed so much my head hurtsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Soshi is Soshi indeedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I criedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I laughed so much because of YoonAㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Bang-ya was so fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Yuri, Sooyoung, YoonA and Hyoyeon are fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Sooyoung's Tears performance was fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I thought Yuri was drunkㅋㅋㅋ
-This was the funniest Amazing Saturday so farㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I have to watch thisㅋㅋㅋㅋ
-I watch Amazing Saturday every week and today was indeed the funniest episode for realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-It was fcking goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Legendary episode indeedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-YoonA is so fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Seriously legendaryㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋwhy don't they have a 2nd episode. I want to see them more.

SNSD's Amazing Saturday episode that caused an explosion on air todayㅋㅋㅋㅋㅋ



https://twitter.com/dear39ty/status/1555880887501598720?t=VBFlIXYq7V9fgg3VnSyiQA&s=19

 https://twitter.com/891205V/status/1555884167959035905?t=AMCB0K1HCECheUzv7oXAmw&s=19

 https://twitter.com/dear39ty/status/1555880419564060672?t=VBFlIXYq7V9fgg3VnSyiQA&s=19

 https://twitter.com/8charmingg_g/status/1555882124393164800?t=gd8PORjfhZkHqPpMfs65tg&s=19

 https://twitter.com/only_young_life/status/1555504121637007363?t=PfBTVVyhdTlYr_lyMolYRA&s=19





https://twitter.com/Jelly_Tang/status/1555886692250181632?t=bamNtmJBtEnOo7z0gBV5Tg&s=19

[Link] (35,815 views)

-So funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
-Sooyoung's Tears is crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Its a legendary episodeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Sooyoung is seriously crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Seriously fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Bang-ya was fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-As expected of SNSDㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-A group that was made by the gods of comedy for real.
-YoonA is crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-It was fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-I am going crazy because i keep thinking of bang-yaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Not even a minute was boringㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Today was fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-You trust and watch Soshi's varietyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Today was so legendaryㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ please invite Soshi again.
-Bang-ya is legendaryㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Even their comedy level is differentㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-It was seriously fcking funㅋㅋㅋㅋㅋ
-
A legendary episode for realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Soshi are so good on variety showsㅋㅋㅋㅋ Bang-ya was fcking funnyㅋㅋㅋ

Hyoyeon who says she monitors Taeyeon's Amazing Saturday frequently.

Did your hearing ability get better?

Hyo: yes.

Hyo: Because Taeyeon appears on Amazing Saturday,

Hyo: I have to watch it. So i always monitor the show.

Hyo: But i don't like noise so i watch on mute.

But its a show about hearing and guessing the lyrics.


[Link] (57,942 views) (T/N: this post is from yesterday, from the preview not the actual episode.)

-Fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Ah Kim Hyoyeonㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Mutedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Ah fckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Ah why are all of Hyoyeon's stories funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she's born funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Rightㅋㅋㅋㅋㅋㅋ is she just watching to see how Taeyeon looksㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Seriously fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-She said her hearing ability got better but she watches the show mutedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-She's the funniest person these daysㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋOn mute?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-What?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Is she only monitoring her faceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-SNSD are lucky they have Hyoyeon ㅋㅋㅋㅋthey'll laugh their whole life.
-Her life is just a sitcomㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Hyoyeon is so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-As expected she's born funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-You're only watching her face thenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Hyoyeon is seriously the funniest these daysㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Ah fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ