[TheQoo] Taeyeon's Amazing Saturday 100th episode dinner after party storyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Friday 20 November 2020

[TheQoo] Taeyeon's Amazing Saturday 100th episode dinner after party storyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



"Taeyeon can't drink well so she drank a little and fell asleep there on the table. Her manager was worried that she might feel cold so they covered her with a padding jacket and people thought this was a place to put their padding jackets and covered her with jackets. We wondered where she went and thought that she just left but her manager suddenly came about 30 minutes later saying "our Taeyeonie"." 


💜Also Taeyeon is releasing an album in December so please show lots of interest💜


[Link] (42,313 views)

-Our Taeyeonie our Taeyeonie!!!

-Crazy the managerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute.

-Freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah fcking cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Both Taeyeon and the manager are cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Its freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Padding zoneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Seriously even her stories are stan attractorsㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

-Taeyeon must have slept warmlyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-This is so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ her stories are cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The manager is fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-A padding mountainㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋshe's so tiny she probably wasn't even seenㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-I have to watch Amazing Saturday starting from this weekㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ am a person who still haven't watched it even once...

-Our Taeyeonie our Taeyeonie ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The managerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ they're cute just like their singerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah what kind of sitcom is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Probably because she's tinyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The manager must have been surprisedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Such a fcking funny and cute storyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it's cute how she also followed them to the 2nd round even though she can't drinkㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSo Taeyeon kept sleeping underneath the warm padding mountain?ㅋㅋㅋㅋ

-I am somehow reminded of a hamsterㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcute.

-Ah so cute.

-I usually only watch short videos of Amazing Saturday or depending on the guests but i guess i'll have to watch from this week on...i also didn't watch last weekㅋㅋㅋㅋ

-Even her manager is cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ