[TheQoo] Hyoyeon's Second 1st challange..feat. Lee Soo Man.

Tuesday 10 August 2021

[TheQoo] Hyoyeon's Second 1st challange..feat. Lee Soo Man.


I meanㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[Link] (22,536 views)

-Lee Soo Man's acting is freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Woah this song is refreshing? is it new ???

↪Yes its Hyoyeon's new song that was released yesterday!! Second.

-Look at Lee Soo Man's actingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-What is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMeanwhile the song is goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-The song is refreshing and goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-For real? crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah Hyoyeon is cheerful and so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Fckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Whats up with the hashtagsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh fcking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋ and the song is so goodㅋㅋㅋㅋㅋ

-I added it to my playlist. The song is so good.

-This is so Kim Hyoyeon-likeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Fckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so this is seriously not photoshopped?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah Hyoyeon is cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ and why is the song goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Woah Hyoyeon seriously perfectly suits blonde hair.

-Even the hashtags are funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Seriously so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hyoyeon's new song is seriously good. Its no joke.

-Hyoyeon's new song is seriously good i listened to it all day yesterday.

-Hyoyeon's dance line is so pretty.

-What the. The song is so good i am adding it to my playlist.

-Oh the song is good.

-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe hashtagsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-As expected Soshi is Soshi! So funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Unrelated but i am not a fan and i found Hyoyeon's MV so pretty this time to the point that i wondered if she was always this pretty. She got prettier.